• Categoria de l'entrada:Activitats
  • Autor de l'entrada:
  • Última modificació de l'entrada:17 de juny de 2026
  • Temps de lectura:1 min read

Tancament de curs FP Bàsica de Cuina i Serveis

 Tancament de curs inspirador per als nostres alumnes de FP Bàsica de Cuina i Serveis! 

Els alumnes de 1r curs han posat el punt final a aquest any acadèmic amb una visita al Mercat de l’Olivar, una experiència enriquidora que els ha permès conèixer de prop productors, comerciants i professionals de la cuina, i descobrir la importància del producte local, la qualitat i la sostenibilitat.

Ara s’obre una nova etapa: un estiu ple d’oportunitats. Alguns aprofitaran aquests mesos per descansar i recarregar energies, mentre que d’altres faran les seves primeres passes en el món professional de la restauració, posant en pràctica tot allò que han après.

Estem molt orgullosos del vostre esforç, la vostra evolució i la il·lusió que heu demostrat durant tot el curs. 

Us desitgem un estiu magnífic i molts èxits en els vostres projectes. El futur de la cuina i dels serveis està en bones mans!