Avui 10 de febrer, l’alumnat del Curs d’Especialització en Coordinació del Personal en Reunions Professionals, Congressos, Fires, Exposicions i Esdeveniments del CIFP Juníper Serra ha realitzat una visita formativa al Palau de Congressos de Palma, un dels espais de referència per al turisme MICE a les Illes Balears.
Durant la visita, els estudiants han pogut conèixer de primera mà les instal·lacions del recinte, el funcionament intern d’un palau de congressos i l’organització dels diferents tipus d’esdeveniments que s’hi duen a terme, així com els perfils professionals implicats en la seva gestió.
Aquesta activitat ha permès a l’alumnat aprofundir en els continguts treballats a l’aula i apropar-se a la realitat professional del sector dels congressos i esdeveniments, reforçant així la seva formació pràctica i orientació laboral.
Una experiència enriquidora que contribueix a preparar els futurs professionals del sector turístic i d’esdeveniments