Cartells mediambientals fotografiats i editats pels alumnes de captacio i iluminacio
Els alumnes de Il.luminació, captació i tractament de la imatge han realitzat les fotografies, el retoc i la impressió d’aquesta campanya de concienciació ecoambiental tan xula que veim al Hall d’entrada del Juníper. Una contribució als objectius de la Comissió de Medi Ambient per anar sempre més enllà i aconseguir un centre cada vegada més sostenible. Enhorabona a totes i tots per la feinada!!’