• Categoria de l'entrada:Activitats / Destacades
  • Autor de l'entrada:
  • Última modificació de l'entrada:29 d'octubre de 2025
  • Temps de lectura:1 min read

Visita Ramaders Agrupats + Mercat de Pere Garau

Ahir El dilluns 27 d’octubre, el grup de Grau Mitjà de Cuina i Gastronomia va poder gaudir d’una jornada per conèixer millor el producte i la feina dels ramaders de les nostres illes.
Va començar el matí amb una visita a l’escorxador i fàbrica de Ramaders Agrupats a Felanitx. Aquesta empresa junt amb el nostre centre, som col·laboradors d’un projecte de Trashcooking que s’està desenvolupant per reduir i treure profit d’aquelles parts dels aliments que no es solen aprofitar.
Aquí els alumnes van poder aprendre de primera mà tots els diferents tractaments que es fan a les peces de carn així com també l’elaboració dels diferents embotits, entre els quals hi ha la sobrassada de Mallorca, de la qual són especialistes.

La jornada va finalitzar a Palma, al mercat de Pere Garau per tal de poder conèixer sobre les diferents fruites, hortalisses i altres productes locals.