• Categoria de l'entrada:Activitats / Destacades
  • Autor de l'entrada:
  • Última modificació de l'entrada:23 de gener de 2026
  • Temps de lectura:1 min read

Arxiu immersiu de veus locals

Aquest dilluns hem encetat el projecte Arxiu Immersiu de Veus Locals amb una sessió molt enriquidora sobre catalogació, custòdia i el rol social dels arxius i museus locals.

Gràcies a l’equip del Museu del Calçat i de la Indústria d’Inca i del Museu del Fang de Marratxí per compartir experiències i coneixement amb el nostre alumnat d’Imatge i So. Ha estat una trobada amb gran acollida, moltes preguntes i, sobretot, molts aprenentatges. 

Dia 22 de gener, a la segona sessió ‘Arxiu Immersiu de Veus Locals’, hem tengut un convidat molt especial: la Federació de Confraries de Pescadors, que ens ha apropat la realitat de la pesca tradicional a les Illes Balears. 

Ha estat una xerrada molt clara i necessària, amb alumnat de diferents families professionals del centre, que han estat súper implicats: preguntes, debat i molts aprenentatges. Gràcies per compartir coneixement i territori amb tanta generositat