• Categoria de l'entrada:Destacades / Reconeixement
  • Autor de l'entrada:
  • Última modificació de l'entrada:26 de febrer de 2026
  • Temps de lectura:2 mins read

SpainSkills en marxa

Des de la comunitat educativa del CIFP Juníper Serra volem desitjar tota la sort del món als nostres quatre alumnes que participen aquesta setmana a Madrid als SpainSkills, la competició estatal que posa en valor l’excel·lència, el talent i la qualitat de la Formació Professional arreu del país 

SpainSkills és molt més que una competició: és un gran aparador del potencial dels estudis d’FP, del rigor tècnic, la professionalitat i la preparació que hi ha darrere cada especialitat.

🔹 Àngela Font, en l’Skill de Cuina 
🔹 Xavi Llobet, en l’Skill de Reparació de Carrosseria 
🔹 Carla Schwarz, en l’Skill de Recepció Hotelera 
🔹 Claudia Granados, en l’Skill de Serveis de Restaurant i Bar 

Estam molt orgullosos del vostre esforç, dedicació i compromís. Sou un reflex del talent i la passió que es viu al nostre centre i del valor de la Formació Professional balear com a camí d’oportunitats i futur.

Gràcies també a la Conselleria d’Educació i Universitats pel seu suport, als tutors i tutora i a tot l’equip docent per la preparació, junt amb als coordinadors i coordinadora que faciliten la participació en aquestes proves. Sense la vostra implicació, aquest repte no seria possible 

Confiau en vosaltres mateixos i sobretot gaudiu de l’experiència! 

Endavant i a brillar!